Posts

Showing posts from March, 2018

Happy 31st Birthday to FH!

Image
Salam readers!

OMG I'm so caught up with job and other life chores, sampai I forgot I haven't write anything for my birthday!

Well.. Tahun ni FH dah genap umur 31 tahun.

Like seriously, umur apakah ini?

Dulu masa FH umur 21 tahun, FH tengok orang yang berusia 31 tahun dengan satu pandangan yang kagum. Seorang wanita yang telah jelas kehidupannya dimana. Samada seorang wanita yang bekerjaya ataupun seorang ibu yang ada beberapa orang anak.

Tapi FH pada usia 31 tahun ni.... HAHAHAHAHA.

Kenapa macam sama je dengan FH yang umur 21 tahun? 

Kadang-kadang FH terlupa yang FH dah 30 tahun lebih, lepas tu FH pun pandang la wanita yang umur 31 tahun seperti FH rasa pada 10 tahun lepas. Kagum betul dengan pencapaian hidup mereka.

Is that a good thing or not? 

Of course I CANNOT COMPARE MY LIFE with others. I shouldn't.

I mean, FH ni, hanyalah watak seorang pekerja picisan yang tidak lah memberi impak pada organisasi dan juga belum punya anak yang comel-comel yang panggil FH Ummi.

Gosh.. kalau na…