Orang berbudi, Kita berbahasa.

Ouchh..!

I never encounter such incident.

For all those yang menegur kerana saya ada sebut saya bengang dengan govt, thanks so much!

Itu sms peribadi antara saya dan adik saya yang saya dah terrr pampang kan di sini, jadi kesilapan saya sbb 'papar'kan kat blog 'private' ini.

Ohh.. Ada fakta silap. Tak semua ahli PMRAM kt Mesir tu.. sebab selebih nya ahli bebas.

Oh dan pelajar2 yang terperangkap dekat Mesir.. buat lah Kad besar2 say thanks to govt sebab dah berbelas kasihan dan bersusah payah sebab bawa balik kalian semua. Banyak tu duit yang dilaburkan.. Nanti balik pakat2 ramai2 daftar Kelab Penyokong Kerajaan yer...!

Ohh!!! Maybe tak payah balik kot. Sebab some people dont welcome you guys here... Sebab dia rasa you all menyemak duduk sini.. So.. Duk sana diam2 je la.. Join intifada ke apa.. Huhu... That person yang cakap.. Not me.. :)

Oh.. Dan adik saya dah nak balik... Jadi saya dah tak bengang. Hello?? Dah bengang cakap la semua benda... Maybe org yang tak pernah rasa bengang dan x mencarut tu malaikat kot.

Ohhh.. dah aku label as Kotak Hati.. jadi cakap x ikut otak la... Fakta pn tunggang langgang.  Hissshh...  Minta maaf banyak2 yer buat sesiapa yg berkenaan..

p/s: I'm a human.. I am rightful to be angry, sad and happy. If I dont, it might be coz I'm dead or I'm a robot.

p/s:: Much Love!!!

Comments

  1. Saya naik meluat bila tengok kain rentang/kad besar-besar tu.

    Macam tak perlu buat pun ada dan akhbar kerajaan seperti biasalah...propa berlebihan.

    ReplyDelete
  2. "Pembangkang jangan politikkan kes Mesir"

    pastu tetiber ada lak wakil kelab 1Malaysia kat sana..

    putar belit betol aa

    hahahaha..

    budak2 kat sana berlapar.. tp vvip dtg melawat makan kenyang2... hampeh!

    ReplyDelete

Post a Comment

Anything wandering in your mind? Feel free to write...

Popular posts from this blog

Panduan diet selepas pembedahan laparoscopy/laparotomy

Pengalaman Menjalani Pembedahan Laparoscopy

Pengalaman Excess Baggage dengan MAS Airlines