Wednesday, December 12, 2012

12 perkara sebelum mati

Assalamualaikum.

12.12.12. 

Tipikal nya?

Beribu-ribu pasangan seluruh dunia abadikan tarikh hari ini sebagai tarikh perkahwinan mereka. Tidak kira lah perkahwinan kali pertama, kedua, ketiga, ke empat, tarikh memang cantik di print di atas kad undangan perkahwinan. Heh

Untuk itu, bagi anda yg tidak kisah pun apa yg berlaku dalam hidup FH, FH senaraikan entri yang tak berapa bermakna bagi anda, tapi agak penting juga lah bagi FH.. ("_")'

 Disclaimer: Ini adalah countdown, oleh itu bertahan lah dan scroll sampai bawah ye.

Jadi... 

ini lah... 

12 Perkara Sebelum FH Mati

#12 Jadi pengacara Jalan-Jalan Cari Makan.


Ni memang cita-cita FH sejak JJCM dilancarkan. Harap2 nya satu hari nanti dapat la mengacara rancangan macam ni. 1 episod pun jadi lah.. Ahaks.

#11 Panjat gunung. 
Pernah dulu minta izin dengan Abah nak panjat Gunung Kinabalu tapi hajat itu telah disanggah sekeras-kerasnya. 

#10 Pergi Mesir, tengok Pyramid dekat2 lepas tu cakap: WOW!


#09 Pergi The Louvre Museum, Perancis tengok inverted-Pyramid depan mata.


Tidak dapat disangkal lagi ke-obses-an saya terhadap binaan yang berbentuk Piramid. 

#08 Tulis 1 novel. 
Beberapa kali cuba menulis, idea dah ada.. tapi belum dapat cari ending yang fantastik.

#07 Sambung belajar sampai dapat title Dr. 


Impian yang pasti dikecapi dalam masa 10 tahun. Insya Allah.

#06 Sponsor umi dan abah pergi Mekah.


#05 Pergi Mekah, tengok Kaabah dan kagum sampai nangis.

#04 Menunaikan Umrah atau Haji.
Kesimpulan nya memang nak pergi Mekah.

#03 Ada anak.

#02 Kahwin.
Hey Mr Jodoh..Bila mahu bertemu dan meminang saya?  *__*

#01 Mengucap 2 kalimah syahadah.

Haa.. Yang ni penting. Semoga FH Husnul Khatimah. Aminn...


Dan baaanyak lagi perkara yg saya mahu lakukan..


Sekian. ^_^

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata yang lahir dari hati itu adalah milik anda.. dengan ilham daripada Allah untuk anda..